5.19.2009

Pemuda Umno : Cermin Diri Sebelum Membuat Kenyataan

Pemuda Umno Minta SPRM Siasat Dakwaan politik Wang Dalam PAS..

Wak hanya mampu tersenyum sinis bila membaca berita ni. Wahai Datuk Razali... Apa cerita pulak 'rasuah' dalam UMNO. Orang yang telah terbukti dan sabit kesalahan pun masih memegang jawatan tertinggi dan juga masih memegang jawatan Ketua Menteri.

Amacam pulak dengan Ketua Datuk Razali tuuu... Tak nak minta SPRM siasat kee? Daripada nak menjaga hal orang lain, lebih baik muhasabah diri.... Lihat dalam UMNO tu sendiri.. Kalau tak pandai nak bercakap lebih baik diam. Bila kita diam, orang tak kan nampak kebodohan dan kebangangan kita... Tapi bila kita cuba juga untuk bercakap, nampaklah pulak tembelang kita.

KUALA LUMPUR, 18 Mei (Bernama) -- Naib Ketua Pemuda Umno Datuk Razali Ibrahim meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat dakwaan berlakunya 'politik wang' dalam PAS menjelang Muktamar ke-52 parti itu bulan depan.

Razali berkata kedua-dua pemimpin PAS itu membuat kenyataan tanpa tekanan dan dakwaan itu seharusnya disiasat oleh SPRM.

"Ini bukan soal diberi ambil tapi jangan undi mereka yang memberi tetapi ia melibatkan pengakuan tentang berlakunya soal penggunaan wang secara salah," kata Razali, yang juga Timbalan Menteri Belia dan Sukan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails