9.27.2012

Isteri Guna 'Senjata Sulit' Pikat Suami


Sebagai seorang isteri, pernahkah anda tahu bahawa anda sebenarnya mempunyai beberapa senjata 'sulit' yang dianugerahkan Tuhan untuk memikat dan merangsang suami anda?

Apabila anda tahu apakah senjata-senjata sulit di tubuh anda itu, tahukah pula bagaimana anda menggunakannya untuk 'menundukkan' suami anda agar terus jatuh cinta kepada anda?

Sebagai seorang isteri kita sebenarnya mempunyai pelbagai keistimewaan yang membolehkan kita memikat hati suami berlandaskan apa yang ada pada diri kita. 

Mungkin kita pernah terfikir, sebagai seorang lelaki, suami anda sebenarnya mahukan 'kelainan' dari tubuh anda, sedangkan sebaliknya, mereka sebenarnya lebih suka dengan apa yang dikatakan keindahan asli daripada tubuh isteri mereka.

Jadi tidak perlulah kita sebagai isteri membahayakan diri melakukan pembedahan plastik semata-mata untuk mendapatkan tubuh yang 'maha mengancam' pada pandangan suami.

Berikut diberikan tujuh perkara utama yang boleh menjadi senjata sulit isteri memikat suami.

Selepas isteri tahu apakah senjata-senjata berkenaan, silalah gunakan dengan sepenuhnya untuk memikat hati suami anda, terutama apabila anda mengetahui dan dapat melihat jauh di lubuk hati lelaki yang bergelar suami terdapat satu daerah lembut di dalam hati mereka yang mengidamkan kecantikan dalaman kita yang asli.

Tidak syak lagi kini, si isteri itu sebenarnya adalah cantik dan memberahikan pada mata suami. Terpulang kepada isteri menggunakan kebijaksanaannya dan apa yang ada pada dirinya untuk memikat hati suaminya.

Rambut 

Rambut umpama mahkota kepada kaum wanita, ia juga sebenarnya boleh dijadikan sumber tarikan tersendiri sebagai daya pemikat isteri yang asli. Rambut isteri yang ikal mayang, bersih, berkilat dan berbau harum adalah sumber pemikat utama kepada suami. Rambut yang berbau harum dengan haruman syampu yang digunakan akan menyebabkan suami suka membelai dan melalukan jari-jemari ke dalamnya ketika bersama.

Mata 

Tuhan menganugerahkan mata yang bersinar kepada isteri. Tidak semestinya mata itu bulat, bundar, sepet atau kuyu. Mata sebenarnya boleh memuntahkan inspirasi cinta dan cerita. Pandangan mata juga boleh memberikan 1001 perasaan yang tidak dapat digambarkan. Suami boleh jadi 'cair' dengan pandangan isteri. Renungan isteri yang mendalam dan menggetarkan jiwa si suami boleh menyebabkan golongan Adam ini akan kehilangan ungkapan untuk ditafsirkan, bak kata, ''sayang, saya rasa seolah-olah melayang ketika melihat ke dalam matamu."

Kulit 

Kulit adalah satu anugerah kepada wanita. Permukaannya yang licin, lembut, gebu dan bersih serta mulus adalah menjadi dambaan setiap suami ingin menyentuhnya. Justeru, jaga kulit badan anda agar sentiasa bersih agar ia rasa selesa apabila disentuh suami.

Tulang selangka dan lengkung leher

Daerah ini amat menjadi perhatian kepada suami apatah lagi menjadi tempat yang paling mulus untuk menjadi tempat singgahan ciuman suami dan ia juga sebenarnya daya penarik semua wanita.

Sekitar pusat

Bayangkan bahagian di sekitar pusat anda juga sebenarnya menjadi satu tempat yang amat memberangsangkan suami. Cuma di sini tentulah perlu selalu dijaga kebersihannya dan pusat anda akan lebih indah sekiranya anda kekal 'langsing' dengan pinggang terbentuk.

Lentuk liuk tubuh

Ini bukan satu perkara yang dibuat-buat. Lentuk liuk tubuh isteri yang manja ketika bersama suami sebenarnya adalah satu daya penarik yang boleh menggoda si suami. Ini termasuklah cara kita melenggang ketika berjalan, potongan punggung, saiz belakang badan dan sebagainya. Bersyukurlah, tubuh kita sebagai isteri ada segalanya untuk menghangatkan bibit-bibit kemesraan bersama suami.

Payu dara 

Ops, ini kalau tidak diterangkan pun semua orang tahu. Secara fizikalnya, tidak kiralah apa saiznya, sama ada kecil atau besar pihak suami pasti suka melihat di bahagian ini. Bukan sekadar melihat, suami juga sebenarnya suka menyentuhnya untuk berbuat apa sahaja kerana sebenarnya pada fikiran mereka, ini juga sesuatu yang menjadi hak 'milik' mereka.

Note : Satu lagi nak tambah...'senjata sulit' nak pikat suami nie haruman yang ada kat tubuh badan seorang wanita. So kenalah pandai jaga deria bau si suami. Gunalah perfume yang boleh menimbulkan ghairah sang suami. Barulah tiap malam sentiasa macam malam pertama.....

5 comments:

  1. Jamu Dewi Suci (SDM)
    JAMU DEWI SUCI
    Rm65/12 Biji
    cara penggunaa: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 3 hari.

    SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
    1- Wanita yang belom monopos.
    2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
    3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
    4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
    5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
    6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama.
    7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
    8- Wanita Rahim kembang selepas period
    9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
    10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

    Mengapa mereka perlukan produk ini?
    1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
    2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
    3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
    4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
    5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
    6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

    Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:
    1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
    2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
    3- Terasa kering di faraj
    4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.
    * ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa - sisa darah haid.
    * kesannya selepas dibuang rempah. rahim akan menjadi sehat dan subur. haid akan jadi teratur dan mudah mengandung.

    Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
    1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
    2- Terasa Rahim kecil dan kecut
    3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

    Situasi Pasangan ( suami pengguna) :
    1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
    2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
    3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
    4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

    Kelebihan Penggunaan produk ini:
    1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
    2- Mampu menipu situasi dara

    Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
    ~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

    Dilarang keras untuk:
    1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
    2- Wanita yang telah monopos
    3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin
    memerlukan bantuan pelincir)

    Berminat sms/whatsapp 0185790420 juge ade jamu Aku dara,masker vagina utk cerah,tegang,ketat juge untk putihkan ketiak..pasti suami anda akan tersenyum lebar! Kembali dara seperti malam pertama! Xcarik lain dah!

    ReplyDelete
  2. Artikelnya bagus! Terima kasih untuk infonya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails