2.27.2010

Perempuan Jual 'Petua Rahsia Membesarkan Kemaluan Lelaki'

Baby jual rahsia lelaki untuk RM20... pendapatan 5 angka sebulan!!!!


KUALA LUMPUR: Seorang gadis jelita dikesan mampu memperoleh pendapatan bulanan lima angka dengan mudah hanya melalui perniagaan menjual tip urutan dan petua rahsia bagi membesarkan kemaluan lelaki melalui Internet sejak dua tahun lalu.

Gadis berusia awal 20-an terbabit yang tidak segan silu menjaja perkhidmatan melalui laman web E-book dikesan mengenakan caj RM20 bagi golongan pelanggan lelaki yang berminat mendapatkan lapan set video ‘panas’ yang hanya akan dihantar kepada pelanggan melalui e-mel sebaik bayaran dibuat melalui akaun bank miliknya.

Perkara itu didedahkan seorang eksekutif, Izar Afifi, 27, yang mendakwa terkejut dengan tawaran terbabit yang dihantar gadis berkenaan ke dalam e-mel peribadinya baru-baru ini.
Menurutnya, dia yang menyangkakan ia hanya satu bentuk gurauan bagaimanapun terkejut apabila mendapati gadis terbabit yang dikenali dengan nama samaran ‘Baby’ benar-benar wujud selepas dia cuba menghubungi nombor telefon bimbit tertera gadis itu.

“Menerusi laman E- Book berkenaan Baby mendakwa mahu berkongsi rahsia untuk kepuasan seks bagi mana-mana lelaki yang sudah beristeri atau yang mahu mendirikan rumah tangga.
“Ayat-ayat Baby yang menggambarkan seolah-olah dia memiliki pengetahuan luas berhubung hubungan kelamin cukup mengejutkan saya apatah lagi dia memberitahu mampu menyelesaikan masalah lelaki yang mempunyai alat kelamin yang kecil, pendek atau tidak mampu bertahan lama di ranjang,” katanya.

Menurutnya, berdasarkan tulisan pada E-book terbabit, Baby mendakwa mempunyai petua unik untuk menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki ‘layu’ terutama membabitkan fizikal kemaluan.

“Baby yang tanpa berselindung mendakwa lapan set video bertajuk ‘sistem membesarkan kemaluan’ boleh diperoleh dengan membuat pembayaran RM20. Gadis terbabit memberitahu harga ditetapkan itu adalah harga selepas diskaun yang diberikan kepada pelanggan lelaki berminat.

“Bagaimanapun, Baby meminta supaya duit terbabit dibayar menerusi mesin mendepositkan wang atau melalui pemindahan wang menerusi akaun sebuah bank tempatan,” katanya.

Menurutnya, sejurus bayaran dibuat, pelanggan diminta menghantar butir pembayaran melalui SMS ke nombor telefon bimbit diberi selain menyertakan sekali alamat e-mel pelanggan.

“Dia memberitahu lapan set video terbabit akan dihantar ke dalam e-mel pelanggan dalam tempoh masa setengah jam hingga sehari selepas pembayaran dilakukan melalui nombor akaun bank tertera,” katanya.

13 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails