5.20.2013

Kota Bharu : Pelajar Dirogol Bergilir-gilir 6 Lelaki (17-18 Tahun)

KOTA BHARU - Akibat terlalu percaya kepada teman lelakinya, seorang pelajar perempuan tingkatan lima di sebuah sekolah di daerah ini dirogol secara bergilir-gilir oleh enam lelaki dikenali termasuk kekasihnya sendiri, dalam kejadian di Kampung Tok Akil di sini Jumaat lalu. 

Gambar hiasan
Sebelum kejadian, mangsa dipercayai keluar dari rumah pada jam 1 pagi mengikut teman lelakinya ke rumah datuk salah seorang rakan kekasihnya itu di Kampung Tok Akil di sini. 

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, mangsa yang dipercayai masuk ke dalam rumah berkenaan selepas menemani teman lelakinya itu dan kemudiannya dirogol bergilir-gilir. 

“Hasil laporan awal yang diperoleh dari pemeriksaan yang dilakukan oleh doktor, terdapat kesan koyakkan baru pada kemaluan mangsa. “Selepas menerima aduan daripada mangsa, pihak polis terus melakukan serbuan di kampung terbabit dan berjaya menahan enam lelaki berumur antara 17 hingga 18 tahun,” katanya kepada Sinar Harian. 

Azham berkata, kesemua suspek yang ditahan merupakan bekas pelajar tingkatan lima yang juga merupakan sekolah mangsa berkenaan. “Kes terbabit disiasat di bawah seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) untuk tindakan lanjut,” katanya. - Sinar

6 comments:

  1. Sendiri cari penyakit-1:am. Bukan kene ugut/paksa ke hapa!

    ReplyDelete
  2. ini cerita saja nak bagi orang seronok baca ke?betul ke...tak de berita pun kat paper @ tv..kalau ia pun, betul ke kena rogol?budak perempuan terutama pelajar sekolah yang suka bergatal dengan lelaki suka mencabar lelaki,,,itu lah yang terjadi...dia akan merasa bangga bila dapat main dengan 5-6 lelaki dalam satu masa..dunia akhir zaman

    ReplyDelete
  3. Sedare bukak paper mane nie... kat dah ade bg tau sumbernya tuuu. Cuba la klik kat Sinar online. Klau kat paper utusan/berita memang laa lambat. Bab criter kena rogol nie biasalaaa... Mulanya sika sama suka... tp bila dah terdesak atau campur tgn dr family, tu yg buat repot kena rogol. ni la kesan dr pergaulan bebas.. Dan satu lg nie sbenarnya bala dari Allah sebab kita tolak Hukum Allah!!!

    ReplyDelete
  4. Link artikel di SINAR http://www.sinarharian.com.my/pelajar-dirogol-bergilir-gilir-1.161824

    ReplyDelete
  5. kah..kah..kahh... padan muka

    ReplyDelete
  6. saye suke maen ngan 2 lelaki sekligus..sorang kat pantat.. sorang kat bontot...,call la saye sape2 nak try... 019-7274782.. Zila is my name

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails