2.01.2010

Mak Jan oh Mak Jan

'Mak jan' jaja tubuh montok...

KUALA LUMPUR: Kelab janda bergetah! Itu jolokan diberikan kepada sebuah pusat karaoke terkemuka di ibu kota kerana kebanyakan pelayannya terdiri daripada kumpulan janda warga tempatan yang masih muda dan mempunyai bentuk badan menggiurkan.

Difahamkan, kebanyakan pelayan di premis terbabit digelar ‘mak jan’ selain dikatakan mampu mengaut pendapatan mencecah RM15,000 sebulan.

Tidak cukup dengan itu, kebanyakan ‘mak jan’ cuba menggoda pelanggan untuk mendapatkan pendapatan tambahan RM200 dengan menawarkan khidmat seks dalam tandas bilik karaoke berkenaan.

Berdasarkan siasatan wartawan Harian Metro, tandas terbabit turut menyediakan sebuah kerusi panjang yang digunakan sebagai ‘katil’ untuk melakukan seks.

Selain itu, sebuah laluan kecemasan turut disediakan dalam tandas itu sebagai lorong rahsia sekiranya premis terbabit diserbu pihak berkuasa.

Turut menjadi tarikan pelanggan apabila lampu bilik karaoke itu akan ditutup sebaik menghampiri waktu kemuncak sebagai isyarat membolehkan pelanggan melakukan pelbagai aksi terhadap pelayan terbabit.

Malah, kumpulan ‘mak jan’ itu juga bersedia mengikut pelanggan mereka ke rumah untuk menjadi teman sepanjang malam dengan mengenakan bayaran berasingan RM500.

Selain kebebasan yang ditawarkan di premis berkenaan, pusat karaoke itu turut diberi jolokan sebagai ‘syurga karaoke’ di kalangan pelanggan kerana kekebalannya menjalankan aktiviti haram itu biarpun premisnya berhampiran sebuah balai polis.

Itu kehebatan ‘syurga karaoke’ yang dikatakan sudah beroperasi sejak beberapa tahun lalu selain memiliki ratusan pengunjung saban malam.

Difahamkan, premis terbabit beroperasi bermula jam 8 malam hingga 3 pagi dan kebanyakan pengunjung pusat berkenaan terdiri daripada warga emas berpoket tebal-HMetro


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails