4.20.2009

Dr M: BN tidak patut mengaku kalah di Penanti

Bila Mahathir bersuara...

2 perkara telah disuarakan oleh Mahathir.... Kita tunggu respon DS Najib. Apakah benar telahan sesetengah orang yang mengatakan kepimpinan dan kabinet DS Najib dibayangi Mahathir. Kita tunggu dan lihat....

Bertanding di Penanti

Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Barisan Nasional (BN) tidak sepatutnya mengaku kalah dan perlu meletakkan calon dalam pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, Pulau Pinang.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak semalam bahawa BN akan meneliti sama ada mahu menyertai pilihanraya kecil DUN Penanti atau sebaliknya, lapor Bernama.

Jambatan bengkok

Sementara itu, ketika ditanya sama ada projek jambatan bengkok menyeberangi Selat Johor perlu disambung semula pembinaannya, Dr Mahathir berkata pembinaannya tidak sepatutnya dihentikan langsung.

"Bohong kalau kata rakyat Johor tidak mahu jambatan ini dibina," katanya.

Baru-baru ini terdapat banyak gesaan terutama daripada kalangan ahli politik dan perniagaan dari Johor, supaya kerajaan menimbangkan semula keputusan yang dibuat pada 2006 untuk membatalkan projek jambatan bengkok itu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails