10.24.2012

Menyayat Hati....


Ibu mati berdarah, bayi berbungkus kain...


KULIM: Rasa curiga seorang lelaki apabila mendapati isteri jirannya tidak mengambil anak sulung di sekolah seperti biasa membawa kepada penemuan mayat wanita berkenaan bersama bayi lelakinya yang baru dilahirkan di Taman Kekwa, di sini, kelmarin.

Mayat Syaniza Idris, 27, ditemui jam 2.40 petang dalam keadaan berlumuran darah atas tilam dalam bilik tidur utama manakala bayi lelakinya yang dipercayai tidak cukup bulan ditemui berbalut dengan kain dalam bilik air. 

Jiran mangsa, Rohaizat Abdul Rahim, 49, berkata, dia meminta isterinya, Normah Ali, 48, pergi ke rumah Syaniza selepas mengesyaki sesuatu berlaku apabila melihat anak lelaki jirannya itu, Mohd Danial Asmadi, 7, yang bersekolah dalam tahun satu pulang dari sekolah dengan berjalan sendirian.

Menurutnya, sebelum ini, setiap pagi arwah keluar rumah menghantar anak lelakinya ke sekolah menaiki kereta sebelum mengambilnya semula jam 12 tengah hari.



Rohaizat berkata, dia difahamkan, suami Syaniza, Asmadi Ahmad, 28, seorang konstabel polis tiada di rumah ketika itu kerana berkursus di Pulau Pinang.- HMetro

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails