5.01.2010

Orang Melayu Yang Sanggup Nak Bunuh Bangsanya Sendiri

Tok Guru diugut bunuh oleh Pemuda UMNO....

Rasa sedih dan terkilan bila membaca berita dari rakan-rakan blogger yang menyiarkan berita ada orang berbangsa Melayu yang sudah pastinya Islam sanggup mengeluarkan kenyataan untuk membunuh saudara Islamnya sendiri.

Rasanya manusia ini spesis yang lebih ganas dari bangsa Israel sebab mereka tidak sanggup untuk membunuh bangsanya sendiri. Namun pemuda Melayu ini begitu taksub dalam perjuangan politiknya sehingga sanggup untuk membunuh...

Kata-kata yang rasanya terlalu angkuh, kesat dan biadap dari seorang yang rasanya baru mengenal erti kehidupan berbanding TGNA.

Mohd Safuan Hilmi, 24 yang mengaku graduan UiTM dan kini bekerja di Syarikat Prasarana Negara Berhad membuat ugutan mahu membunuh Nik Aziz dalam komennya di satu wall perbincangan dalam facebook.

"Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi"

"Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu"....begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini.

Semoga Allah mengampunkan dosa pemuda ini dan diberikan hidayah... Amin!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails