4.26.2013

Bos Kastam Mati Ditembak : Indeks Jenayah Semakin Menurun???

Bos kastam mati ditembak...

Pagi tadi ada peristiwa yang menggemparkan Negara.... persoalannya benarkah indeks jenayah negara betul-betul telah menurun sebagaimana yang dicanangkan oleh pihak berkuasa?????

Rakyat berhak mengetahui perkara sebenar untuk lebih bersiap sedia untuk berhadapan dengan sebarang kemungkinan dan rakyat tidak marah asalkan jangan berbohong. Jika masalah menurunkan jenayah itu terlalu parah, beritahu rakyat dan pastinya mereka akan bersama kerajaan dan juga membantu kerajaan menangani isu ini. Rakyat sayang, kerajaan yang stabil dan amanah namun  jika rakyat sudah membenci,,,,, tunggulah saat kejatuhan sesiapa sekalipun yang menafikan hak rakyat untuk hidup aman dan damai di Negara sendiri

Jenayah tidak akan turun dengan pembohongan tetapi hanya akan berkurang dengan tindakan yang jujur dan amanah. Sebenarnya “Jenayah Membawa Padah, dan Menipu Nak Kena Ludah”

INI KALI LAH......
 
 
Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/Cukai Dalam Negeri), Datuk Shaharuddin Ibrahim, 58, ditembak mati pada jam 8.15 pagi ini ketika dalam perjalanan ke pejabatnya di Putrajaya.

Menurut laporan media, mangsa yang duduk di bahagian penumpang depan kenderaan pacuan empat roda (4WD) ditembak tiga das oleh seorang daripada dua lelaki yang menaiki sebuah motosikal di persimpangan lampu isyarat di Lebuh Sentosa, di Putrajaya.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah dilapor berkata, mangsa dikejarkan ke Hospital Putrajaya dan disahkan meninggal dunia kira-kira jam 9.20 pagi.

Beliau dilapor sebagai berkata, allahyarham bersama pemandu dalam perjalanan dari rumah di Dengkil ke pejabat beliau di Putrajaya.

"Mangsa dipercayai ditembak tiga das di leher dan kepala," Ku dipetik sebagai berkata.

1 comment:

  1. Al Fatihah untuk arwah Shaharuddin Ibrahim...Mohon PDRM siasat kes ini secara terperinci.Arwah dikatakan seorang yabg tegas dalm kerjanya .Mungkin pembunuhan olih pembunuh upahan ini bemotifkan membunuh ketegasan beliau dalam urusan kerja..Juga segala rahsia kecil dan besar..SULIT dan tak berapa SULIT terhapus secara otomatik PDRM mesti siasat segera ,ISU ini mungkin boleh menyebabkan semua penjawat awam akan mengundi PR dalam PRU 13 nanti,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails