1.30.2009

SELAMAT HARI JADI...

Tanggal 29 datang lagi...

Itulah ucapan pertama dari Isteri Wak tepat jam 12.00 malam. Tanggal 29 Januari tiba lagi.... Bermakna bertambahlah lagi umur Wak. Rasa dah tua bro.. Rambutpun dah banyak beruban. Dan tahun ini cukup bermakna sebab telah menjangkau usia 40 tahun ‘Life Begin at Fourty’ . Balik kerja dalam pukul 6.00 (Balik lewat sebab hujan) Wak sampai rumah .. Terkejut Wak..... Bukak pintu jee... ‘SUPRISE!!!’ Anak-anak Wak menjerit bila Wak masuk rumah. Dah terhidang kek Hari Jadi Yang ke 40 dan juadah ... Panggil jiran-jiran terdekat jeee.

Teringat masa dulu2.. Masa masih bergelar CIKGU... Tiap kali tanggal 29 Januari ni datang, banyak lee Wak dapat hadiah. Macam-macam ada.... Laa ni, sekor pelajarpun tak dee nak bagi ucapan kat Wak . Dapat hadiah dari anak bini jee lah.. Itulah bezanya ngajor kat sekolah dengan kolej nii.. Kat sekolah nie bukan saja mengajor tetapi dalam masa yang sama kita mendidik. Beza pulak kat kolej.. Budakpun dah besar panjang.. lebih kepada mengajor jee lahh.. Tapi yang pentingnya ... Lillahitaala!

Apa yang Wak harapkan.. Semoga Allah memberikan rahmat dan keberkatan dalam hidup Wak sekeluarga.. Amin! Kepada isteri tersayang... i love u so much!! Terima kasih kerana sabar menjalani kehidupan bersama dan melayan kerenah anak-anak walau sibuk dengan tugasan di sekolah... Kepada anak-anak.. (2 putera dan 2 puteri) sentiasa didoakan semoga menjadi anak yang soleh dan solehah.. Amin!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails