5.17.2011

Nadanya Sama Tapi tak Serupa....

Nazri: Tiada tindakan terhadap Ibrahim Ali...

Tidak ada tindakan yang boleh diambil terhadap presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali berhubung amarannya terhadap masyarakat Kristian kerana kenyataan seumpama itu kini sudah menjadi satu norma di Malaysia, kata menteri undang-undang, Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz.

Tegasnya, walaupun jika kenyataan sedemikian tidak disenangi, tetapi rakyat "perlu hidup" dan "jadi matang" dalam menangani watak-watak seperti Ibrahim dan yang seumpamanya, memandangkan platform sosial dan media seperti Twitter dan blog, turut menyiarkan kenyataan seperti itu yang melangkaui keupayaan kerajaan untuk mencegahnya atau menghukum mereka.

Suatu ketika dahulu....

Nazri kata tayangan video lucah tidak salah.....

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz telah membuat ulasan berkaitan ‘tayangan video aksi seks’ di hotel Carcosa Seri Negara oleh ’Datuk T’.

Nazri bertegas tidak salah bagi penganjur di sebalik tayangan itu berbuat demikian.

“Awak bagi tau apa yang salah. Semua orang kata ia melanggar undang-undang, tetapi bagi tahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang tahu, perlu tampil dan maklumkan kepada kami,” katanya.

Menurutnya, jika tayangan yang diaturkan oleh seseorang individu yang hanya dikenali sebagai Datuk T dibuat untuk mencari keuntungan, maka ia satu kesalahan.

P/s: Ramai orang kampung dan juga orang Felda dah mula pening dengan kenyataan Pak Menteri nie.... Orang bandar dah lama pening. 1Malaysia pun dah naik pening. Lalat pun dah tau pening... Pening2 LALAT!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails