2.17.2011

Sape2 Ada Kehilangan BULU...

Liwat II: Bulu, seluar dalam, cadar dikemukakan....

Dia orang ada jumpa bulu kemaluan... bahasa orang Jawanya 'Bulu JEMBUT' yang tidak dapat dikenali di lokasi kejadian Liwat II. Ini bermakna adakah si Pengadu telah diliwat secara beramai-ramai....

Maknanya ada orang lain yang menjobori si mangsa selain dari tertuduh.... Atau bulu Jembut tuu datang dari makhluk yang memang berbulu.

Macam-macam perkataan yang akan kita pelajari hasil dari kes Liwat II ini. Sudah tentunya ada perkataan yang tidak pernah di dengari oleh anak-anak kita. So ibu bapa perlulah peka dengan perkataan-perkataan yang mungkin terkeluar dari mulut anak-anak kita.... Pembelajaran sex secara tidak sengaja.....

Pakar kimia Dr Seah Lay Hong hari ini memberi keterangan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa beliau menjumpai kesan air mani pada seluar dalam berwarna kelabu dan seluar hitam yang digunakan oleh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Pada perbicaraan liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim itu, Seah berkata kesan air mani itu dijumpai pada kawasan berhampiran zip seluar itu.

Bagi seluar dalam itu pula, Seah yang kini mengetuai Unit Jenayah Berat, Jabatan Kimia berkata tompokan mani dikesan pada bahagian depan dan bawah.

Selain itu, satu lagi seluar dalam berwarna biru dan dua kemeja (berwarna putih dan hijau) juga dikemukakan sebagai bahan bukti.

Permaidani dan sehelai selimut yang dipercayai diambil dari kondominium Desa Damansara, tempat kejadian didakwa berlaku juga dikemukakan.

Seah juga mengakui tiada kesan air mani atau semen yang dijumpai pada barangan lain.

Pihaknya juga menjumpai bulu kemaluan yang tidak dikenali dari lokasi kejadian yang didakwa berlaku dan ia juga ditandakan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails