4.25.2010

Ucapan Terakhir Najib Berkempen di Hulu Selangorr

Najib berucap dengan membidas Anwar dan pembangkang.....

DS Najib hadiri program Himpunan Rakyat 1Malaysia dengan tema 'Legasi dan Harapan Bangsa' di Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung

Antara ucapan DS Najib...

"Politics ketandusan moral ini cukupla... Enough is enough.

"Dia (Anwar) cabar saya berdebat dengannya..., buat apa debat dengan saya, buat perabihkan beras saja. Saya cadang dia berdebat dengan Saiful," sindir Najib sambil disambut gelak ketawa hadirin.

"Saya kenal Saiful pun tidak. Siapa yang pilih Saiful? Siapa lantik dia sebagai pegawai khas?

"Saiful itu jambu. Lepas itu dia kata Saiful ini tea boy saja? Tapi bawa ke Bangkok, bawa ke Singapura.

"Duduk di interconnecting room."

Najib juga secara sinis menyindir Anwar dengan mempertikaikan keistimewaan teh yang dibuat oleh Saiful.

"Ada juga jambu dalam pejabat saya. Tapi semuanya selamat di pejabat saya. Boleh check semuanya.

"Saya tak serang peribadi, saya tidak akan cerita di khalayak ramai. Kalau nak tahu detail boleh jumpa saya.

"Yang lain semua censor... Kalau nak tahu tunggu masa," kata Najib.

p/s: Wak teringin sangat nak jumpa DS Najib sebab nak tahu cerita secara detail... Agak-agak bila boleh jumpa ekkk!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails