4.01.2010

Dedah Jangan Tak Dedah

Katak oh katak....

Kalau sebelum ini kita di sajikan dengan pendedahan demi pendedahan oleh barisan katak-katak dalam Dewan Parlimen, sekarang ini giliran katak dari Behrang pula membuat pendedahan di persidangan DUN Perak.


Nampaknya mereka semua ini ada tugas baru iaitu membuat pendedahan demi pendedahan dan seolah-olah berlumba-lumba mencari publisiti murahan. Macam dah tak de kerja lain untuk membela nasib rakyat di tempat mereka wakili.

Mungkin sebab mereka semua merasakan tidak lagi dipeduli oleh rakyat di kawasan yang mereka wakili.. justeru mereka mencari mekanisma baru demi mencari secho'et sokongan di Dewan Parlimen @ DUN.


Mereka tidak sedar rakyat dah meluat, muak lagi meloyakan dengan permainan politik bangang mereka yang kebudak-budakkan. Inikah yang dimahukan oleh rakyat yang mereka wakili. Bagaimana permasalahan rakyat yang kini semakin terhimpit dengan beban kos sara hidup yang semakin mencengkam.

Dan dicelah-celah pendedahan yang dibuat oleh para barisan katak-katak hina ini, ada pulak suara sumbang dari MB Perak (belum mendapat tanda HALAL dari rakyat Perak). Entah apa tujuan pendedahan yang dibuat dalam penggulungan perbahasan persidangan DUN baru-baru ini.... Sekadar menjadi penyedap kepada segala pendedahan-pendedahan yang telah dilakukan oleh barisan katak.

Yang pastinya... Rakyat semakin bijak menilai!!!!

IPOH 31 Mac - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pangkor, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir mendedahkan yang beliau merupakan salah yang ditawarkan jawatan Menteri Besar Perak jika beliau bersetuju menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) selepas Pilihan Raya Umum ke-12.

Beliau yang kini menjadi Menteri Besar selepas Barisan Nasional mengambil alih pemerintahan negeri itu mendedahkan perkara tersebut ketika menggulung perbahasan persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, di sini hari ini. - Utusan

p/s : Pelik bin heran... mengapa baru sekarang sibuk nak buat pendedahan itu dan ini. Dan mengapa perlu lakukan pendedahan hanya di dalam dewan yang mulia... Dewan Parlimen dan DUN? Sudah pastinya ia mencemarkan kemuliaan dewan tersebut. Lu pikir laa sendiri!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails